Qafqaz Universitetinde “Satışda Mükəmməl Müştəri Məmnuniyyəti” adlı sertifikatlı seminar keçiriləcək.


14 may 2011 tarixində Qafqaz Universiteti Daimi İnkişaf Mərkəzi tərəfindən “Satışda Mükəmməl Müştəri Məmnuniyyəti” adlı sertifikatlı seminar-proqram keçiriləcək. Seminarda iştirak edənlər “müştəri kimdir?”, “müştəri sədaqətini necə təmin etməli?”, “şirkətlər niyə müştəri itirir?”, “müştəri xidmətində fərqlilik nədir?” “müştəri qazanma yolları nələrdir?” və s. kimi suallara cavab tapacaqlar.
Seminar Qafqaz Universitetinin İş Dünyası Əlaqələri üzrə prorektoru Dos.Dr. Təyyar Mustafayev tərəfindən veriləcəkdir.
Ətraflı məlumat üçün aşağıda göstərilən telefon və elektron poçt adresləri ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.
Qafqaz Universiteti, Daimi İnkişaf Mərkəzi
Tel: +994 12 448 28 62 (daxili 304)
Mob: +994 55 448 28 62
Faks: +994 12 448 28 61
Web site: www.qu.edu.az 
 Elektron poçt: sgm@qu.edu.az  

Bu blogdaki popüler yayınlar

Özəl və dövlət ali təhsil məktəbləri arasındakı fərq

Ən yüksək keçid balı Qafqaz Universitetinin birinci qrupuna daxil olan kompüter mühəndisliyi ixtisasındadır

VİCDAN SUSTUĞUNDA : Download PDF