Neden Qafqaz Üniversitesi?

Qafqaz Üniversitesi, Çağ Öğretim İşletmeleri tarafından Azerbaycan Cumhuriyetinde, Milli Meclisin kararı, Bakanlar Kurulu’nun onayı ile 1993 yılında eğitim öğretim faaliyetine başlamıştır.

ÜNİVERSİTENİN AMACI: Bölgenin siyasal, kültürel ve ekonomik yapısını yakından bilen, küresel ve bölgesel gelişmeleri değerlendirerek dünyanın her yerinde çalışabilecek, ileri düzeyde yabancı dil bilgisine sahip, alanında uzman elemanlar hazırlamaktır.

ISO BELGESİ: Üniversitemiz Azerbaycan’da modern kampüs sahasına ve ISO 9001:2000 “Uluslararası Kalite Yönetim Sistemi Standardı Belgesi”ne sahip ilk üniversitedir.

ÖĞRENCİLİĞİN TANINMASI: Öğrencilerimiz T.C. Bakü Büyükelçiliği Eğitim Müşavirliği’nde öğrenci dosyası açtırabilmekte, ücretsiz vize alabilmekte ve askerliğini tecil ettirebilmektedirler.

ULUSLARARASI İLİŞKİLER: Üniversitemiz Amerika, Türkiye, Mısır, Güney Kore ve Avrupa ülkelerinin bazı seçkin üniversiteleriyle öğrenci ve öğretim elemanı değişimini gerçekleştirmektedir. ABD'nin Troy Üniversitesi ile yapılan anlaşmaya göre isteyen öğrencilerimizin çifte diploma alma şansı vardır.

EĞİTİM SİSTEMİ: Üniversitemizde, Azerbaycan Eğitim Bakanlığı tarafından verilen “Pilot Üniversite” statüsünden istifade edilerek, “kredili ders geçme sistemi” uygulanmakta ve ders programlarında Türkiye ve Batı ülkeleri tecrübesi esas alın-maktadır. Öğrenciler bir yıl süreyle hazırlık sınıflarında İngilizce öğrenmektedirler.

EĞİTİM KADROSU: Üniversitemizde Türkiye, Azerbaycan ve Avrupa ülkelerinden seçkin öğretim elemanları görev yapmaktadır.

SUNULAN HİZMETLER: Üniversitemizin bilgi işlem sistemi, yüksek kapasiteli bilgisayarlarla donatılmış olup, bilgisayar laboratuvarları öğrencilerin internet ihtiyaçlarını günün her saatinde karşılayacak şekilde düzenlenmiştir. Wireless bağlantı ile dizüstü bilgisayarı olan öğrencilerimiz kampüs içerisinde internete girebilirler. Bütün bölümlerde Windows işletim sistemleri ile ofis programlarının kullanımı öğretilmektedir.
Üniversitemiz kütüphanesi, zengin kitap ve süreli yayın kaynaklarının yanısıra, dünyanın tanınmış kütüphaneleriyle işbirliği içinde öğrencilerimize hizmet sunmaktadır. Aynı zamanda e-kütüphane gün boyu öğrencilerin hizmetindedir.

YURT: Öğrencilerimizin yararlanabilecekleri kampüs içinde ve dışında anlaşmalı yüksek öğrenim öğrenci yurtları da bulunmaktadır.

SAĞLIK HİZMETLERİ: Uzman doktor ve sağlık ekibi nezaretinde ücretsiz sağlık kontrol merkezi bulunmaktadır.

BAKÜ’DE YAŞAM: Barınma, beslenme, ulaşım ve diğer sosyal ihtiyaçlar için aylık ortalama gider 250 dolar civarındadır. Üniversitede her gün öğle yemeği çıkmaktadır.

KULÜPLER: Üniversitemizde öğrencilerimizin ders dışı sosyal ve kültürel etkinliklere katılmalarına imkan sağlayan 25’a yakın öğrenci kulübü bulunmaktadır.

ULAŞIM: İstanbul, Ankara, Trabzon ve Antalya’dan Bakü’ye normal uçak seferlerinin yanında, Gürcistan ya da İran üzerinden otobüs seferleri yapılmaktadır. Ayrıca Nahcıvan’dan Bakü’ye uçak seferleri de vardır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Azerbaijan - GOV - Azerbaijan to Host an International ICT Conference

Özəl və dövlət ali təhsil məktəbləri arasındakı fərq

Ən yüksək keçid balı Qafqaz Universitetinin birinci qrupuna daxil olan kompüter mühəndisliyi ixtisasındadır