Yaz Akşamları | Mustafa Miyasoğlu | Şiir





Yaz Akşamları | Mustafa Miyasoğlu | Şiir

Bir hâtıra sıcaklığı yaz akşamlarından
Bütün saflığıyla bağ kokusu
Annemin dizinde büyüyen başım
Ve her nefes bir dağ kucaklayan
Rüyalar atmosferi en gerçek yaşım
Eski bahçelerin duvarlarında
Hepinize güneş çağlayanı ve kuru üzüm
Gülümseyen umudun kapılarında
Aşkın ve acının ayak sesleri
Korkulacak şey değildi ayrılık ve ölüm
Çocuklar harçlarımızdı
Geleni ve geçmişi tutan
Açarmış kuru bir dal
Bir çocuk tutunca sapından
Uyanırmış önünde bir ölü
Gözlerini görmüyorum
Renkleri de unutmuşum
Yıldızları tutardım eskiden
Yaşlı gözlerimi öpmüşlerdi
Gecelere bir kuleydim sevgiden
Beni benden kopardılar
Çarmıha gerdiler ölülerimi
Yargılardan geri kalan bir boşluk
Ben o değerlerle var
Kan o değerlerle yok

Bu blogdaki popüler yayınlar

Azerbaijan - GOV - Azerbaijan to Host an International ICT Conference

Özəl və dövlət ali təhsil məktəbləri arasındakı fərq

Ən yüksək keçid balı Qafqaz Universitetinin birinci qrupuna daxil olan kompüter mühəndisliyi ixtisasındadır